Co mám dělat, když mi nepřišla karta?
Nová karta by Vám měla dorazit do 5 pracovních dní od žádosti o kartu. V případě, že by se karta vrátila zpět k nám do banky (např. z důvodu chybné adresy), budete o tom informováni pomocí SMS. I bez obdržení informační SMS však můžete kdykoli kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636 nebo se zastavit na kterékoliv pobočce, kde s Vámi naši bankéři zkontrolují, případně aktualizují adresu a kartu Vám pak znovu pošleme.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.