Bezpečnostní desatero
- Nikomu nikdy nesdělujte žádné své přístupové údaje ani heslo.
- PIN ke kartě nikdy nenoste spolu s kartou a nikomu jej nesdělujete.
- E-mailem nikdy nikam neposílejte PIN, CCV kód z karty nebo jiné důvěrné informace.
- Pravidelně sledujte pohyby na účtu v Internet Bance nebo Smart Bance a v případě podezřelých pohybů se hned obraťte na Zákaznický servis. Pro kontrolu si můžete nastavit informace o provedených platbách formou SMS a E-mail Servisu.
- Doporučujeme přistupovat do služeb internetového bankovnictví jen ze zařízení, které znáte, a ze zabezpečené Wi-Fi.
- Při zadávání PINu vždy zakryjte číselník, nikdy nevíte, kdo se dívá.
- Doporučujeme platit na e-shopech s aktivní službou 3D Secure.
- V případě nutnosti si kartu zablokujte v Internet Bance, Smart Bance nebo zavoláním na Zákaznický servis 224 443 636.
- Pokud změníte adresu nebo telefonní číslo, dejte nám co nejdříve vědět, abychom Vás mohli kontaktovat např. při podezřelých transakcích. Změnu můžete provést telefonicky, na pobočce nebo v Internet Bance.
- Nespouštějte Vaši kartu z očí. Personál prodejny či restaurace nesmí s Vaší platební kartou nikam odcházet.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.