Bezpečnostní desatero

  1. Nikomu nikdy nesdělujte žádné své přístupové údaje ani heslo.
  2. PIN ke kartě nikdy nenoste spolu s kartou a nikomu jej nesdělujete.
  3. E-mailem nikdy nikam neposílejte PIN, CCV kód z karty nebo jiné důvěrné informace.
  4. Pravidelně sledujte pohyby na účtu v Internet Bance nebo Smart Bance a v případě podezřelých pohybů se hned obraťte na Zákaznický servis. Pro kontrolu si můžete nastavit informace o provedených platbách formou SMS a E-mail Servisu.
  5. Doporučujeme přistupovat do služeb internetového bankovnictví jen ze zařízení, které znáte, a ze zabezpečené Wi-Fi.
  6. Při zadávání PINu vždy zakryjte číselník, nikdy nevíte, kdo se dívá.
  7. Doporučujeme platit na e-shopech s aktivní službou 3D Secure.
  8. V případě nutnosti si kartu zablokujte v Internet Bance, Smart Bance nebo zavoláním na Zákaznický servis 224 443 636.
  9. Pokud změníte adresu nebo telefonní číslo, dejte nám co nejdříve vědět, abychom Vás mohli kontaktovat např. při podezřelých transakcích. Změnu můžete provést telefonicky, na pobočce nebo v Internet Bance.
  10. Nespouštějte Vaši kartu z očí. Personál prodejny či restaurace nesmí s Vaší platební kartou nikam odcházet.