Bezpečnostní desatero

  • Nikomu nikdy nesdělujte žádné své přístupové údaje ani heslo

  • PIN ke kartě nikdy nenoste spolu s kartou a nikomu jej nesdělujete

  • E-mailem nikdy nikam neposílejte PIN, CCV kód z karty nebo jiné důvěrné informace

  • Pravidelně sledujte pohyby na účtu v Internet Bance nebo Smart Bance a v případě podezřelých pohybů se hned obraťte na Zákaznický servis. Pro kontrolu si můžete nastavit informace o provedených platbách formou SMS a E-mail Servisu

  • Doporučujeme přistupovat do služeb internetového bankovnictví jen ze zařízení, které znáte, a ze zabezpečené Wi-Fi

  • Při zadávání PINu vždy zakryjte číselník, nikdy nevíte, kdo se dívá

  • Doporučujeme platit na e-shopech s aktivní službou 3D Secure, kdy je platba ověřována pomocí SMS zprávy

  • V případě nutnosti si kartu zablokujte v Internet Bance, Smart Bance nebo zavoláním na Zákaznický servis 224 443 636

  • Pokud změníte adresu nebo telefonní číslo, dejte nám co nejdříve vědět, abychom Vás mohli kontaktovat např. při podezřelých transakcích. Změnu můžete provést telefonicky, na pobočce nebo v Internet Bance

  • Nespouštějte Vaši kartu z očí. Personál prodejny či restaurace nesmí s Vaší platební kartou nikam odcházet