BankKlient

Ovládejte své účty z pohodlí domova či kanceláře pomocí počítače

  • Nepřetržitá komunikace s bankou

Služba BankKlient (Homebanking) Vám umožní pohodlně a bezpečně ovládat Vaše bankovní účty prostřednictvím počítače přímo z Vaší firmy nebo domova.

Seznámit se s programem BankKlient můžete prostřednictvím demo verze, která je automatickou součástí instalačního souboru. K instalaci demo verze není nutné uzavírat smlouvu.

 

Výhody BankKlienta

Nepřetržitá komunikace s bankou

  • Pomocí služby BankKlient můžete ovládat účty 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Snadná obsluha

  • Snadná práce v přehledném prostředí Windows
  • Pohodlné zadávání platebních příkazů, kontrola zůstatků a pohybů na účtu, automatické přenášení dat do Vašeho účetního systému a řada dalších služeb
  • Snížení chybovosti prováděných operací a transakcí

Cena

  • Se službou BankKlient ušetříte na poplatcích za transakce
  • Instalace i aktivace služby jsou zdarma

BankKlient Vám umožní:

  • Zjišťovat aktuální zůstatky, blokace, odmítnuté transakce a zúčtované transakce na účtu v průběhu dne
  • Odvolat tuzemský platební příkaz zadaný přes program BankKlient
  • Zadat, změnit a rušit povolení inkas a úhrad na běžném účtu v CZK
  • Zadat změnu a rušit trvalé příkazy
  • Zřídit prioritní platby
  • Zřídit hladké zahraniční platby vč. možnosti sjednání individuálního kurzu
  • Zakládat, měnit a rušit jednorázové či termínované vklady v CZK, EUR a USD
  • Oboustranně komunikovat s účetními systémy
  • Zpracovat elektronický výpis a avíza zahraničních plateb nebo nastavit a spravovat elektronický výpis
  • Sestavy, tisky, exporty, vyhledávání a archivace všech transakcí
  • Financovat pohledávky
  • Odvoz a svoz hotovosti – CASH DIRECT
  • Podporu většího počtu uživatelů najednou z více míst (síťová verze programu)
  • Vytvářet či editovat uživatelské role
  • Automaticky přidat vlastní účty
  • Administraci BÚ dalších subjektů

Zabezpečení BankKlienta

  • Vysoká bezpečnost dat, přenos dat Internetem je prováděn zabezpečeným kanálem (128 bit SSL)
  • Vhodným rozdělením uživatelských oprávnění můžete zvýšit kontrolu a bezpečnost plateb

Podmínky získání BankKlienta

Službu BankKlient si můžete založit k jakémukoli běžnému účtu v CZK a to na Vaší pobočce MONETA Money Bank. Pokud u nás běžný účet nemáte, rádi Vám ho založíme.

Minimální požadavky služby BankKlient na Váš počítač

  • Operační systém: aktuální verze Microsoft Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 / Server 2008 R2 / Server 2012 / Server 2012 R2 / Server 2016
  • Internetový prohlížeč: Microsoft Internet Explorer 5.0 SP1 a vyšší
  • Procesor: typ Intel Pentium III 1 GHz nebo výkonnější
  • Paměť RAM: minimálně 512 MB
  • Monitor: minimální rozlišení 1024 × 768 bodů/256 barev
  • Microsoft SQL server: aktuální verze SQL Server 2008 / 2008 R2 / 2012 / 2014 / 2016
  • V operačním systému instalovaná podpora pro český jazyk, tj. kódovaná stránka 1250
  • Minimálně 2 GB volného místa na pevném disku
  • Připojení na Internet
  • Pro náhled a tisk sestav je nutné mít v operačním systému definovanou výchozí (default) tiskárnu

Instalace

Instalace BankKlienta je snadná. Nejprve je nutné si stáhnout instalační soubor z našich stránek. Podrobný postup pro instalaci naleznete v manuálu BankKlient - První kroky nebo v Příručce k BankKlientovi.

Stáhnout BankKlienta
 

Upozornění: Soubor ke stažení je ve formátu msi, velikost souboru je 154 MB.

Při přenosech s bankou se zobrazila chyba Nepodařilo se odeslat požadavek

 

Komu je BankKlient určen?

 

Službu BankKlient vám doporučujeme, pokud:

 

Co potřebujete pro úspěšnou instalaci BankKlienta na svém počítači?

 

Potřebují být při spuštění BankKlienta připojen k internetu?

 

Mohu si BankKlienta nainstalovat a používat jej na více počítačích, např. doma a v kanceláři?

 

Spustil jsem BankKlienta, ale zobrazilo se: Fatální chyba. Nelze otevřít databázi. Neznámý uživatel

 

Jak nastavím export transakcí z BankKlienta do účetního systému?

 

Co to jsou oprávněné osoby?

 

Jak přejít na podporované prostředí BankKlienta?

 
  • Poradit po telefonu

    Zanechte nám kontakt a my Vám v domluvenou hodinu zavoláme.

    Předat kontakt
  • Schůzka
    na pobočce

    Domluvte si schůzku na své nejbližší pobočce MONETA Money Bank.

    Domluvit schůzku

Běžné účty

S našimi účty můžete ušetřit na poplatcích a navíc je i jednoduše spravovat kdekoliv a kdykoliv.

Více

Moderní placení

Bezkontaktní platby jsou nejrychlejší způsob placení na terminálech u obchodníků.

Více

MONETA Manager

Zjistěte, jak spravovat své finance ještě efektivněji.

Více

Služby na bankomatech

Všechny naše bankomaty slouží nejen pro výběr hotovosti, ale nabízí i řadu dalších užitečných služeb.

Více