Více o změně banky
Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka
Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:
- aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
- číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
- běžný účet u MONETA Money Bank v Kč
V nabídce Změna banky si zvolíte, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.
O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.
Jak na to na pobočce
Vezměte si s sebou:
- občanský průkaz
- číslo účtu Vaší stávající banky
Zvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.
Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.
Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:
- druhý doklad totožnosti
- výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentu
Na sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.
Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace. V dokumentu Informace pro klienty o změně platebního účtu jsou uvedeny důležité informace, které Vám v případě Vašeho zájmu rádi poskytneme také na pobočkách MONETA Money Bank.
Jak na to na pobočce
Vezměte si s sebou:
- občanský průkaz
- číslo účtu Vaší stávající banky
Zvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.
Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.
Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:
- druhý doklad totožnosti
- výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentu
Na sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.
Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace. V dokumentu Informace pro klienty o změně platebního účtu jsou uvedeny důležité informace, které Vám v případě Vašeho zájmu rádi poskytneme také na pobočkách MONETA Money Bank.
Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka
Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:
- aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
- číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
- běžný účet u MONETA Money Bank v Kč
V nabídce Změna banky si zvolíte, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.
O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.
-
Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka
Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:
- aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
- číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
- běžný účet u MONETA Money Bank v KčV nabídce Změna banky si zvolíte zda chcete převést na nový účet všechny trvalé příkazy, inkasa a SIPO a pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.
-
Jak na to na pobočce
Vezměte si s sebou:
- občanský průkaz
- číslo účtu Vaší stávající bankyZvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.
Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:
- druhý doklad totožnosti
- výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentuNa sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.
Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace. V dokumentu Informace pro klienty o změně platebního účtu jsou uvedeny důležité informace, které Vám v případě Vašeho zájmu rádi poskytneme také na pobočkách MONETA Money Bank.