Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka

Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:

  • aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
  • číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
  • běžný účet u MONETA Money Bank v Kč

V nabídce Změna banky si zvolíte, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.

O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.

Jak na to na pobočce

Vezměte si s sebou:

  • občanský průkaz
  • číslo účtu Vaší stávající banky

Zvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.

Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.

Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:

  • druhý doklad totožnosti
  • výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentu

Na sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.

Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace.

Jak na to na pobočce

Vezměte si s sebou:

  • občanský průkaz
  • číslo účtu Vaší stávající banky

Zvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.

Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.

Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:

  • druhý doklad totožnosti
  • výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentu

Na sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.

Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace.

Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka

Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:

  • aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
  • číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
  • běžný účet u MONETA Money Bank v Kč

V nabídce Změna banky si zvolíte, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.

O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.

  1. Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka

    Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:

    - aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
    - číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
    - běžný účet u MONETA Money Bank v Kč

    V nabídce Změna banky si zvolíte zda chcete převést na nový účet všechny trvalé příkazy, inkasa a SIPO a pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
    Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.

    O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.

  2. Jak na to na pobočce

    Vezměte si s sebou:

    - občanský průkaz
    - číslo účtu Vaší stávající banky

    Zvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
    Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.

    Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.

    Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:

    - druhý doklad totožnosti
    - výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentu

    Na sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.

    Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace.