KontaktBanka výhodných nabídek
Spoustu věcí s námi vyřešíte plně online bez návštěvy pobočky
Nastavení i správu svých produktů zvládnete jednoduše a rychle ve Smart Bance nebo Internet Bance
Nejčastěji se ptáte
Pokud máte nainstalovanou aplikaci Smart Banka, ID k Internet Bance najdete v sekci Více – Moje dokumenty – Dispozice ke smlouvě o bankovních produktech a službách – odstavec Internet Banka. Přihlašovací ID naleznete také v uvítacím e-mailu při založení účtu online. Jestliže ID ne ...
zobrazit celou odpověďNejpříjemnější variantou přihlášení do aplikace je prostřednictvím QR kódu. V případě, že jste u nás nový/á, najdete QR kód na webu při procesu sjednávání produktu nebo v e-mailu, který byl v žádosti zadán. Pokud si přejete produkty založit přímo prostřednictvím ap ...
zobrazit celou odpověďZkontrolujte, že máte nejaktuálnější verzi aplikace Smart Banka. Pokud nemáte ve svém zařízení nastavenou automatickou aktualizaci, její stav můžete zkontrolovat v Obchodu Play nebo App Store. Pokud aktualizace nepomůže, nebo není dostupná, restartujte prosím telefon.
zobrazit celou odpověďZkontrolujte nastavení svých limitů pro platby u obchodníků a na internetu. Nastavení změníte v Internet Bance či aplikaci Smart Banka v sekci Karty. Pro platby na internetu aktivujte internetové a MO/TO transakce. Pokud se Vám nedaří zaplatit bezkontaktně, pro ...
zobrazit celou odpověďPokud svou kartu aktivně používáte, automaticky Vám ji obnovíme a následně zašleme na Vaši kontaktní adresu (vždy v průběhu posledního měsíce platnosti Vaší současné karty, nejpozději do 25. dne v měsíci). Příklad: Na kartě máte uvedenou platnost 09/24, novou kartu Vám zašlem ...
zobrazit celou odpověďNejrychlejším způsobem pro nahrání karty do Google Pay nebo Apple Pay je v aplikaci Smart Banka, kde v sekci Karty zvolíte možnost Přidat do služby Google Pay či Přidat do peněženky Apple (dle typu operačního systému), případně se za námi zastavte na kterékoliv pobo ...
zobrazit celou odpověďPokud vidíte na svém účtu podezřelé transakce, doporučujeme v rámci bezpečnostních opatření ihned postupovat v tomto pořadí:
zobrazit celou odpověďPro blokaci karty a produktů volejte 224 442 424
Pro blokaci karty a produktů volejte 224 442 424
Potřebujete pomoci s přihlášením do Internet Banky?
Sjednotili jsme přihlášení do Internet Banky. Veškeré informace a rady najdete na této stránce.
Sdílíme bankomaty a máme jich téměř 2 000
Více než 560 bankomatů MONETA Money Bank
792 bankomatů Komerční banky
365 bankomatů Air Bank
252 bankomatů UniCredit Bank
Kontaktní údaje a sídlo společnosti
- KORESPONDENČNÍ ADRESA
- MONETA Money Bank, a.s.
- Na Rovince 871
- 720 00 Ostrava-Hrabová
- Pohledávky: 224 445 858
- Datová schránka: 3kpd8nk
- SÍDLO SPOLEČNOSTI
- MONETA Money Bank, a.s.
- BB Centrum, Vyskočilova 1442/1b
- 140 28 Praha 4 Michle
- zaps. u MS v Praze v odd. B, vl. 5403
- IČO: 25672720, DIČ: CZ699003117
- BIC (SWIFT) kód: AGBACZPP
- Kód banky: 0600
Telefonní čísla Kontaktního centra MONETA Money Bank
Při telefonickém oslovování klientů z Kontaktního centra MONETA Money Bank (v rámci např. telemarketingových kampaní, upomínání, interních telefonických průzkumů) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo začínající 224 44x xxx v závislosti na telekomunikačním operátorovi, např.:
+420 224 441 111 |
+420 224 441 168 |
+420 224 441 177 |
+420 224 441 414 |
+420 224 441 416 |
+420 224 442 123 |
+420 224 442 334 |
+420 224 442 338 |
+420 224 442 342 |
+420 224 442 351 |
+420 224 442 355 |
+420 224 442 357 |
+420 224 442 373 |
+420 224 442 432 |
+420 224 442 435 |
+420 224 442 436 |
+420 224 442 501 |
+420 224 442 538 |
+420 224 442 539 |
+420 224 442 552 |
+420 224 442 992 |
+420 224 443 615 |
+420 224 443 616 |
+420 224 443 617 |
+420 224 443 636 |
+420 224 444 222 |
+420 224 444 333 |
+420 224 444 555 |
+420 224 444 666 |
+420 224 444 888 |
+420 224 445 454 |
+420 224 445 554 |
+420 224 445 666 |
+420 224 445 858 |
+420 224 445 861 |
+420 224 445 888 |
+420 224 445 892 |
+420 224 445 959 |
+420 224 446 005 |
+420 224 446 020 |
+420 224 446 076 |
+420 224 446 543 |
+420 224 446 666 |
+420 224 446 655 |
Případně telefonní čísla našich externích partnerů:
+420 729 930 560 |
V případě zpětného zavolání klienta na uvedené zobrazené telefonní číslo (např. při zmeškaném hovoru) je klientům potvrzeno, že se jednalo o telefonát z MONETA Money Bank.
SMS Vám posíláme v závislosti na Vašem operátorovi z následujících telefonních čísel:
- T-Mobile: 5123
- Vodafone: 6420
- O2: +420 606 999 025
SMS na Slovensko posíláme z následujícího telefonního čísla:
- T-Mobile: +420 736 399 399
Na tato telefonní čísla není možné volat zpět. Pokud nám chcete zavolat, jsme Vám k dispozici na telefonním čísle +420 224 443 636.
Upravená pracovní doba Zákaznického servisu
Pracovní doba Zákaznického servisu na lince 224 443 636 bude během velikonočních svátků upravena.
pátek 29. 3. 2024 | 8:00–16:30 |
sobota 30. 3. 2024 | 8:00–16:30 |
neděle 31. 3. 2024 | zavřeno |
pondělí 1. 4. 2024 | 8:00–16:30 |
Linka pro blokaci karet a produktů 224 442 424 je dostupná nonstop. Produkty je možné dočasně zablokovat rychle a jednoduše ve Smart Bance.
Plánovaná odstávka systémů banky
Od pátku 23. 2. od 23:59 do soboty 24. 2. do 7:00 a od soboty 24. 2. od 23:59 do neděle 25. 2. do 7:00 mohou být dočasně nedostupné:
- Internet Banka a Smart Banka
- Některé procesy na webových stránkách
- Doplňkové služby na bankomatech (vklady, platební příkazy, mini výpis, infolimit)
Od neděle 25. 2. od 22:00 do pondělí 26. 2. do 2:00 mohou být dočasně nedostupné:
- Internet Banka a Smart Banka
- Některé procesy na webových stránkách
- Vkládání hotovosti do bankomatů
- Platební příkazy z karet
Potřebujete během odstávky zablokovat kartu? Využijte Linku pro blokaci karet 224 442 424, která je dostupná nepřetržitě.
Za případné problémy se omlouváme.