Změna banky

Přejděte k nám, je to jednodušší, než si myslíte.

  • Jednoduše přes Smart Banku nebo
    na pobočce
Změnit ve Smart Bance

Chcete využívat naplno všechny výhody běžných účtů? Změnit banku je jednodušší, než si myslíte.

 

 

Zajistíme Vám plynulý převod Vašeho současného účtu u jiné banky na účet vedený u nás. Převod můžete jednoduše provést ve své Smart Bance nebo navštívit kterékoliv obchodní místo MONETA Money Bank, kde Vám se změnou rádi pomůžeme.

Jak na to přes Smart Banku

  • Potřebujete:
    1. Aplikaci Smart Banka
    2. Číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
    3. Běžný účet v Kč v MONETA Money Bank
  • V nabídce Změna banky si vyberete, co všechno chcete mít u nás – trvalé platby a inkasa (včetně SIPO) nebo máme rovnou zařídit i zrušení Vašeho účtu u původní banky.
  • Zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si pro Vás nejvhodnější datum, ke kterému máme převod uskutečnit.

Vše už potom nastavíme tak, jak jste zvyklí a budeme Vás informovat o provedení.

Jak na to na pobočce

  • Potřebujete:
    1. Občanský průkaz
    2. Číslo účtu Vaší stávající banky
  • Zvolíte si, co si přejete na nový účet převést, například původní účet vypovědět nebo z něj převést trvalé platby a inkasa (včetně SIPO), případně si vybrat jen některé z nich.
  • Vše vyřídíme za Vás a nastavíme na novém účtu platby tak, jak jste byli zvyklí.
  • Nové číslo účtu sdělíme plátcům opakujících se plateb i příjemcům inkas (např. poskytovatelům energií) a požádáme Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet, pokud si to budete přát.
  • Rozhodnete-li se informovat své finanční partnery bez naší pomoci, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.
  • Pokud si nejste jisti termíny Vašich trvalých příkazů a výplaty, vezměte s sebou i výpis z Vašeho současného účtu. Užitečné budou kontaktní adresy Vašich plátců a příjemců plateb (např. inkasní společnosti), abychom je o změně účtu mohli informovat.

K převodu včetně kontokorentu potřebujete navíc:

  • Druhý doklad totožnosti.
  • Výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentu.
  • Na sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.

Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace.

Přímé bankovnictví

  • Poradit po telefonu

    Zanechte nám kontakt a my Vám v domluvenou hodinu zavoláme.

    Předat kontakt
  • Schůzka na pobočce

    Domluvte si schůzku na své nejbližší pobočce MONETA Money Bank.

    domluvit schůzku
  • Aplikace Smart Banka

    Stáhněte si Smart Banku a zažádejte o převod Vašeho účtu k nám

    Stáhnout

Karty k účtům

Nechte se odměňovat až 5 %
z plateb kartou u vybraných partnerů
věrnostního programu bene+.

Více informací

Přímé bankovnictví

Mějte své finance stále pod
kontrolou. V počítači, přes telefon
i v chytrém mobilu.

Více informací

Služby na bankomatech

Na více než 650 bankomatech
vybírejte hotovost, zjistěte zůstatek
na účtu nebo využijte dalších služeb.

Více informací

Platební styk

Vyberte si z široké nabídky
platebních služeb, včetně možnosti
zasílání plateb do zahraničí.

Více informací