Pojištění osobních věcí a platební karty

Jistota před ztrátou nebo krádeží platební karty a osobních věcí.

  • Náhrada škody v případě ztráty osobních věcí
Poradit po telefonu

Pojištění osobních věcí a platební karty nabízíme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Výhody pojištění

  • Kompenzace v případě ztráty nebo odcizení osobních věcí majitele účtu
  • Pojištění se vztahuje také na odcizení služebního notebooku, mobilu a tabletu pojištěného majitele účtu
  • Pojištěny jsou všechny platební karty majitele běžného účtu, ke kterému je sjednáno pojištění vydané MONETA Money Bank (tzn. kreditní i debetní, včetně platebních nálepek) včetně karet pro další držitele platebních karet k běžnému účtu, ze kterého je hrazena úhrada za pojištění

Pojistěte se online ve své Internet Bance v sekci Pojištění. A již za několik vteřin máte hotovo.

 
 

 

Detail

Pojistné období a úhrada za pojištění

Pojistným obdobím je kalendářní měsíc. Výše měsíční úhrady za pojištění činí 79 Kč. Délka pojistného období nemá vliv na výši pojistného.

 

Počátek a konec pojištění

Pojištění je platné od následujícího dne po dni přistoupení k pojištění. Pojištění pro případ zneužití jednotlivé platební karty začne platit v okamžiku aktivace příslušné platební karty.
Posledním dnem pojištění je den, ve kterém banka obdrží výpověď běžného účtu nebo dojde ke zrušení běžného účtu, ze kterého je placena úhrada pojištění. Další druhy zániku jsou uvedeny v Rámcové pojistné smlouvě a Všeobecných pojistných podmínkách.

 

Přehled vybraných výluk z pojištění

Pojištění se nevztahuje na:

  • Událost, ke které došlo před převzetím karty držitelem karty.
  • Zneužití karty, ke kterému došlo déle jak 96 hodin před telefonickým nahlášením ztráty/odcizení karty.
  • Událost, ke které došlo po okamžiku, ke kterému byla ztráta či odcizení karty nahlášena bance.
  • Příslušenství osobních věcí.
  • Osobní věci dalšího držitele platební karty (jiného než majitele účtu).
  • Poškození nebo ztrátu údajů nebo obsahu na SIM kartě a dále na zneužití SIM karty, nedošlo-li k její blokaci.
  • Události vzniklé v důsledku úmyslného nebo nedbalostního jednání pojištěného, držitele platební karty nebo jejich osoby blízké; v důsledku protiprávního jednání pojištěného nebo držitele platební karty.

Úplný seznam výluk naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách, které najdete v záložce Ke stažení.

Podmínky získání

  • Pojištění osobních věcí a platební karty si může sjednat klient s běžným účtem u MMB od 18 let věku (běžný účet musí být veden v české měně)
  • Pojištění vzniká vyjádřením souhlasu klienta s pojištěním a Rámcovou pojistnou smlouvou a Všeobecnými pojistnými podmínkami

Potřebné doklady

Chcete-li si požádat o Pojištění osobních věcí a platební karty, musíte být starší 18 let a předložit následující doklady:

  • platný občanský průkaz
  • cizinci platný doklad totožnosti (např. cestovní pas)

Škodní událost

Jak postupovat v případě nahlášení škodní události?

  1. Obraťte se na Zákaznický servis BNP Paribas Cardif Pojišťovny a požádejte o zaslání formuláře Oznámení pojistné události, a to:
    • elektronicky na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com
    • telefonicky na 234 240 240 v pracovní době 8 – 18 hodin
  2. K vyřízení pojistné události je nezbytné doložit kromě formuláře Oznámení pojistné události i další doklady, které jsou na formuláři uvedeny. Bez těchto dokladů není pojišťovna schopna posoudit nárok na pojistné plnění v souladu s pojistnou smlouvou a všeobecnými pojistnými podmínkami.
  3. Vyplněné Oznámení pojistné události spolu s ostatními nezbytnými dokumenty zašlete do pojišťovny, a to:
    • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5 – Smíchov

 

Kdy můžete uplatnit nárok na pojistné plnění?

  • Pracovní neschopnost – pokud budete v pracovní neschopnosti nepřetržitě alespoň 30 nebo 60 kalendářních dní (dle pojistného produktu, který máte sjednán)
  • Ztráta zaměstnání - pokud budete evidován na úřadu práce v ČR nepřetržitě alespoň 30 nebo 60 kalendářních dní (dle pojistného produktu, který máte sjednán)
  • Hospitalizace důsledkem úrazu – pokud budete hospitalizován nepřetržitě alespoň 2 dny
  • Invalidita III. stupně nebo výhody III. stupně – pokud vám byla přiznána invalidita III. stupně od České správy sociálního zabezpečení, nebo mimořádné výhody III. stupně (průkaz ZTP/P)
  • Úmrtí – pojistná událost vzniká dnem úmrtí pojištěného
  • Pojištění karty a osobních věcí – v případě, že Vám budou odcizeny, popř. ztratíte, osobní věci či hotovost, nebo pokud budete donucen k výběru z bankomatu či budete násilně přepaden. Všechny tyto případy musíte nahlásit nejdříve na policii (vyjma ztráty klíčů, dokladů, peněženky, tašky, inhalátoru a brýlí).

V případě, že si nejste jist/a, zda a za jakých podmínek můžete uplatnit pojistnou událost, kontaktujte prosím BNP Paribas Cardif Pojišťovnu na e-mailové adrese czinfo@cardif.com nebo telefonicky na 234 240 240.

 

Jak bude probíhat likvidace pojistné události?

  • Pojišťovna Oznámení pojistné události zaeviduje. Pokud jste uvedl na formuláři vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit.
  • Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
  • Pojistná událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu. V případě, že od vás bude mít pojišťovna všechny nezbytné doklady, trvá vyřízení pojistné události zpravidla kolem 5 – 10 pracovních dnů. O výsledku šetření vás pojišťovna bude obratem informovat.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán).

V případě jakýchkoliv dotazů v průběhu řešení pojistné události se můžete obrátit přímo na BNP Paribas Cardif Pojišťovnu na e-mailové adrese czinfo@cardif.com nebo telefonicky na 234 240 240.

Nejčastější dotazy naleznete ZDE.

Co dělat v případě škodní události?

 

Je třeba ztrátu osobní věci dokládat protokolem od Policie ČR?

 

Nahradí pojišťovna ztrátu věcí i v případě, že k ní dojde mimo ČR?

 

Může si Pojištění osobních věcí a platební karty sjednat cizinec?

 

V případě, že pojištěný ztratí tašku, ve které byly i sluneční brýle, klíče od bytu a doklady, vyplatí mu pojišťovna náklady na znovupořízení všech těchto odcizených věcí?

 

Kdy pojišťovna potřebuje IMEI a kde ho najdu?

 

Kontaktujte nás

224 445 666
pracovní dny 8-16 hod

S čím Vám pomůžeme?

  • zřídíme pojištění po telefonu
  • zodpovíme otázky ohledně daného pojištění

Přímé bankovnictví

  • Poradit
    po telefonu

    Zanechte nám kontakt a my Vám v domluvenou hodinu zavoláme.

    PŘEDAT KONTAKT
  • Schůzka
    na pobočce

    Domluvte si schůzku na své nejbližší pobočce MONETA Money Bank.

    domluvit schůzku

Běžné účty

S našimi účty můžete ušetřit
na poplatcích a navíc je i jednoduše
spravovat kdekoliv a kdykoliv.

Více informací

Karty k účtům

Nechte se odměňovat až 5 %
z plateb kartou u vybraných partnerů
věrnostního programu bene+.

Více informací

Přímé bankovnictví

Mějte své finance stále pod
kontrolou. V počítači, přes telefon
i v chytrém mobilu.

Více informací

Investování

Podílové fondy jsou jednou z
nejvýhodnějších cest, jak zhodnotit
své volné finanční prostředky.

Více informací