Kontaktujte nás

Potvrzujeme přijetí Vaší reklamace/stížnosti. Lhůta pro vyřešení požadavku je 30 dnů.

Zároveň jsme Vám na e-mail odeslali potvrzení o přijetí Vašeho požadavku. V případě nejasností nás můžete kontaktovat na telefonní lince 224 443 636. Budeme-li potřebovat doplnění dalších informací z Vaší strany, kontaktujeme Vás.

Děkujeme Vám.

Tiskové centrum

Kontakty na tiskové oddělení a tým analytiků.

Více

Etické kodexy a ochrana
spotřebitele

Podporujeme uplatňování etického
přístupu ke klientům.

Více

Spolupráce s MONETA

Cílem spolupráce s obchodními partnery je nabídka zajímavých a atraktivních finančních produktů.

Více

O společnosti

Zjistěte více o společnosti MONETA Money bank (dříve GE Money Bank).

Více