FAQ_V-jakých-případech-nebude-pojistné-plnění-poskytnuto?

Součástí všeobecných pojistných podmínek jsou i výluky z pojištění – tzn. případy, na které se pojištění nevztahuje , a nemáte tedy nárok na pojistné plnění. Mezi nejčastější důvody patří: ...

FAQ-Jak-postupovat-v-případě-škodní-události?

Při jakékoli škodní události vždy zkontaktujte asistenční službu , která je Vám k dispozici NON-STOP v českém jazyce na telefonním čísle: +420 234 240 244 Asistenční služba Vám...

FAQ - Jak zjistit zůstatek na Vaší O.K. Premium kartě?

Pro kontrolu zůstatku na Vaší O.K. Premium kartě kontaktujte Zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636, a nebo si můžete na své pobočce MONETA Money Bank také...

FAQ- Zahraniční platební styk - Co si musím zjistit od partnera, kterému posílám zahraniční platbu?

Pro automatizované zpracování a zamezení navýšení poplatků je nutné zjistit před zadáním zahraniční platby následující údaje: Pro platby do zemí EHP: číslo účtu příjemce ve formátu IBAN ...

FAQ - Zahraniční platební styk - K čemu IBAN slouží?

Slouží k jednoznačné identifikaci účtu klienta, země, ve které je veden účet klienta, a kódu banky. Uvedení IBANu příjemce platby a BIC banky příjemce slouží k podpoře automatizovaného zpracování...

FAQ - Americká hypotéka - Musí si vzít hypotéku spolu se mnou má manželka či můj manžel?

Ano. Výjimkou je situace, kdy mají manželé společné jmění formou notářského zápisu nebo rozhodnutím soudu zúžené či rozdělené. V tom případě se mohou stát samostatnými žadateli o hypoteční...

FAQ - Americká hypotéka - Hypotéka NAOPAK - Co když se změní moje finanční situace?

Vaši bonitu Banka znovu ověří.  

FAQ - Americká hypotéka - Hypotéka - Jak dlouho musím podnikat, aby mi banka započetla příjmy z podnikání?

Ke schválení budeme chtít předložit poslední dvě daňová přiznání, která nevykazují ztrátu.  

FAQ Když budu potřebovat, aby s mým účtem nakládal i někdo jiný, jde to nastavit?

Ano, to umíme. Na základě přání klienta je možno mít na účtu neomezený počet disponentů, kteří poté mohou přijít na pobočku a v případě potřeby vybrat finance z účtu nebo bezplatně na účet finance...

FAQ - Běžné účty Genius - Rád bych změnil banku a zřídil si účet u MONETA Money Bank, ale nechce se mi měnit všechny trvalá příkazy, inkasa či Sipa. Může mi s tím bankéř pomoct?

Při přechodu z jiné banky za Vás převedeme vaše trvalé příkazy, inkasa či SIPO, můžeme za Vás i zrušit účet v původní bance. Stačí předložit číslo účtu v původní bance a my všechno zařídíme za...

FAQ - SMS Banka - Ztratil/a jsem M – PUK / B - PUK, co mám dělat?

V tomto případě je potřeba obrátit se na vašeho operátora a zakoupit novou SIM kartu, ke které automaticky obdržíte i nový M – PUK (Vodafone) nebo B - PUK (O2 a T-Mobile). Na pobočce...

FAQ - Internet Banka - Jak aktivovat Internet Banku?

Nejprve je nutné, abyste se přihlásili do své Internet Banky. Pro úspěšné přihlášení potřebujete znát své identifikační číslo ze smlouvy (ID) a přihlašovací heslo , které jste obdrželi na...

FAQ - Je nutné ukončit pojištění domácnosti v případě stěhování?

Není, stačí zaslat žádost, kterou změníte místo pojištění, případně pojistnou částku apod. Nezapomeňte s klientem zkontrolovat zabezpečení nové domácnosti.  

FAQ - Je možné uzavřít pojištění schopnosti splácet dodatečně po sjednání smlouvy o úvěru?

Ano, kdykoli v průběhu trvání smlouvy o úvěru, a to podpisem dodatku k úvěrové smlouvě. V případě dodatečného přistoupení je počátek pojištění stanoven na 00.00 prvního dne kalendářního...

FAQ - Jak prokázat trvání pracovní neschopnosti nebo nezaměstnanosti?

Každé trvání pracovní neschopnosti a nezaměstnanosti pojištěného musí být pojišťovně doloženo pojištěným nejméně jednou za kalendářní měsíc, nejpozději však do 10. dne následujícího...

FAQ-Kde-si-mohu-pojištění-sjednat

Krátkodobé cestovní pojištění je v tuto chvíli možné sjednat na jakékoli pobočce MONETA Money Bank nebo po telefonu 224 445 666 . Dlouhodobé cestovní pojištění je možné sjednat na jakékoli...

FAQ-Ochrání-mě-cestovní-pojištění-i-v-případě-teroristických-útoků?

Ano, cestovní pojištění kryje i události, ke kterým dojde v souvislosti s teroristickými útoky.  

FAQ-V-případě-že-mám-chronické-onemocnění-vztahuje-se-pojištění-i-na-tyto-případy?

Pojištění léčebných výloh v rámci cestovního pojištění kryje úrazy a akutní onemocnění , které vzniknou během Vašeho pobytu v zahraničí a vyžadují lékařskou pomoc. Za akutní onemocnění jsou...

FAQ-Kryje-cestovní-pojištění-i-těhotné-ženy?

Ano, cestovní pojištění se vztahuje i na těhotné ženy, a to až do ukončeného 24. týdne těhotenství.  

FAQ-Které-sporty-jsou-v-rámci-cestovního-pojištění-pojištěny?

V rámci pojištění jste automaticky pojištěn/a na více než 100 rekreačních sportů, jejich seznam je součástí Všeobecných pojistných podmínek pro cestovní pojištění č. 1/2017. Rizikovější aktivity,...