FAQ - Běžné účty Genius - Rád bych změnil banku a zřídil si účet u MONETA Money Bank, ale nechce se mi měnit všechny trvalá příkazy, inkasa či Sipa. Může mi s tím bankéř pomoct?

Při přechodu z jiné banky za Vás převedeme vaše trvalé příkazy, inkasa či SIPO, můžeme za Vás i zrušit účet v původní bance. Stačí předložit číslo účtu v původní bance a my všechno zařídíme za...

FAQ Když budu potřebovat, aby s mým účtem nakládal i někdo jiný, jde to nastavit?

Ano, to umíme. Na základě přání klienta je možno mít na účtu neomezený počet disponentů, kteří poté mohou přijít na pobočku a v případě potřeby vybrat finance z účtu nebo bezplatně na účet finance...

FAQ - Běžné účty Genius - Co mám dělat, když nevím kolik dnes platím za bankovní služby a neorientuji se ve výpisu z účtu?

Neváhejte a zavolejte nám. Pomůžeme Vám a doporučíme vhodný účet u MONETA Money Bank.  

FAQ - Běžné účty Genius - Když změním typ běžného účtu, budu si muset vyřídit novu platební kartu s novými PINem?

Při jakékoli změně účtu v rámci MONETA Money Bank Vám zůstává platební karta včetně stávajícího PINu. Pouze Vám upravíme poplatkový plán tak, aby odpovídal Vámi aktuálně využívanému účtu. ...

FAQ - Internet Banka - Jak si elektronický výpis aktivovat?

Elektronický výpis si ve Vaší Internet Bance můžete aktivovat dle návodu .  

FAQ - SMS Banka - Ztratil/a jsem M – PUK, co mám dělat?

V tomto případě je potřeba obrátit se na vašeho operátora a zakoupit novou SIM kartu, ke které automaticky obdržíte i nový M – PUK. Na pobočce naší banky vám službu SMS banka aktivujeme...

FAQ - Smartbanka - Co je to Touch ID?

Touch ID je způsob přihlášení do Smart Banky otiskem prstu. Pokud vlastníte iPhone 5s (a vyšší), můžete pro přihlášení do aplikace použít čtečku otisků prstů namísto zadání PIN. ...

FAQ - Smartbanka - Jak postupovat, když ztratím nebo mi někdo odcizí mobilní telefon, ve kterém mám nainstalovanou aplikaci Smart Banka?

Není třeba se bát, do aplikace se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Váš osobní PIN kód. I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto způsobů: Zrušením...

FAQ- Lidé - Účty - Flexikredit - Ostatní banky požadují jednou za čas splatit kontokorent. Má tuto podmínku i MONETA Money Bank?

MONETA Money Bank a.s. jako jedna z mála bank v České Republice umožňuje čerpat kontokorent neomezeně dlouho a tedy není nutné jej splácet. Jedinou výjimku představuje kontokorent pro...

FAQ - Konsolidace půjček zajištěná nemovitostí - Jaké doklady budu potřebovat?

Při žádosti o Expres půjčku předkládáte následující doklady: Občané ČR platný občanský průkaz a druhý doklad totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas nebo rodný list) Ostatní žadatelé...

FAQ - Kdy je nejlepší čas začít spořit?

Čím dříve, tím lépe. Se začátkem spoření na penzi by se nemělo otálet. Čím déle totiž spoříte, tím víc peněz nastřádáte a o to víc výhod od státu získáte, ať už ve formě státních příspěvků nebo...

FAQ - Co to jsou účastnické fondy?

Účastnické fondy jsou nové fondy vytvořené v rámci 3. pilíře, jsou spravovány penzijními společnostmi a fungují na obdobném principu jako dnešní podílové fondy. Penzijní společnost musí založit...

FAQ - Spořicí účet Genius - Bude umožněno provést 4. platební příkaz v kalendářním měsíci ze spořicího účtu Genius?

Ano bude, a to za předpokladu, že tento platební příkaz nebude 36. v kalendářním roce, tj. pokud budete provádět pravidelně každý měsíc 3 platební příkazy, a v jednom měsíci provedete 4, pak...

FAQ - Lidé - Přímé bankovnictví - SMS Servis - Jak si nastavím Info Servis?

V Internet Bance zvolte možnost Osobní nastavení a v levém menu klikněte na položku Nastavení Info Servisu. V Telefon Bance se nechte přepojit na telefonního bankéře, který provede nastavení....

FAQ - Americká hypotéka - Zapomněla jsem heslo na Portál?

Zapomněli jste heslo? V tom případě, prosím, kontaktujte Call Centrum – ADC HelpDesk Provoz PO - PÁ 8:00 - 20:00   SO - NE 8:00 - 17:00 ...

FAQ - Lidé - Přímé bankovnictví - Telefon Banka - Jak se přihlásit do služby Telefon Banka?

Přihlášení do Telefon Banky je možné z telefonu s tónovou volbou a probíhá přes zavolání na číslo (+420) 224 441 234, případně (+420) 726 171 234. Při přihlášení zadejte přihlašovací identifikační...

Kdy je možné obchodovat?

Obchodovat je možné každý pracovní den v čase od 8:00 do 17:00.  

FAQ-Živnostenská-hypotéka-Pro koho je Živnostenská hypotéka určena?

Živnostenská hypotéka je určena pro fyzické osoby a fyzické osoby podnikatele, kteří chtějí pomocí jedné hypotéky financovat bydlení i prostory k podnikání.  

FAQ-Živnostenská-hypotéka-V čem spočívá výhoda Živnostenské hypotéky?

Živnostenská hypotéka Vám umožní nakoupit i takovou nemovitost, která nemusí být určena výhradně k bydlení, ale z části i k podnikání. Nespornou výhodou je splatnost úvěru...

FAQ - Chci si zřídit základní platební účet dle zákona, jak mám postupovat?

Podmínky zákona splňuje náš účet Free & Flexi . Pro mladší 15 let pak máme Dětský účet Genius . V 15 letech se Dětský účet automaticky změní na Studentský účet Genius Student . Doporučujeme...