Jak postupovat v případě, kdy se mi nepodařilo hodinkami zaplatit v obchodě?

Ujistěte se, že Vaše hodinky podporují technologii NFC.
Každou novou i obnovenou kartu je třeba znova přidat do hodinek pomocí aplikace.
Vaše hodinky musí být umístěny na ruce a musí být odemčeny (zadáním čtyřmístného číselného hesla). Toto heslo je vyžadováno vždy po 24 hodinách anebo pokud v průběhu této doby došlo k sundání hodinek z ruky a jejich opětovnému nasazení.
Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud již platnost vypršela, musíte do hodinek pomocí aplikace opětovně přidat obnovenou kartu.
V případě, že jste nebyli delší dobu s Vaším mobilem připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování transakce. Je tedy nutné se čas od času k internetu připojovat, aby se při placení mohly transakce správně spárovat.
Způsob placení se může u některých starších terminálů lišit a placení tak nemusí fungovat.
Zkontrolujte v aplikaci v mobilu, zda máte nastavenou správnou kartu jako výchozí pro placení.