MONETA Money Bank představí dva televizní spoty ke svým kampaním

MONETA Money Bank připravila na podzim dvě nové marketingové kampaně, a to na podporu běžného účtu Tom a půjčky pro domácnosti i živnostníky. Režie obou televizních spotů, které startují postupně 23. 9. a 7. 10., se ujal Tomáš Řehořek. Banka chce tímto krokem posílit svoji pozici digitálního lídra a šampiona ve financování potřeb jak domácností, tak i živnostníků.

První video doplňuje kampaň na běžný účet Tom, která od druhého září propaguje digitální funkcionality tohoto účtu a oceňované mobilní aplikace Smart Banka. Spot představuje platby pomocí mobilního telefonu, možnost převodu peněz z běžného účtu na spořicí jedním tahem prstu a směnárnu měn, která umožňuje převádět peníze v real-time kurzech. Spot motivuje k vyzkoušení účtu Tom s odměnou 1 000 Kč za založení a pět plateb kartou, chytrým telefonem nebo hodinkami. Reklama je ke zhlédnutí na YouTube: https://youtu.be/gOauLp4qazo.

Druhá kampaň vychází z úspěšného jarního spotu, který informoval o půjčce s historicky nejnižším úrokem od 3,9 % ročně pro retailové zákazníky. Novinkou podzimní navazující kampaně je, že tento výhodný úrok teď platí i pro živnostníky, svobodná povolání a malé firmy. Reklamní spot se známým kocourem bude k vidění od pondělí 7. října.

Obě kampaně vytvořila reklamní agentura Kaspen a produkci zajistila společnost Armada. Spoty budou odvysílány na stanicích TV Nova. Vizuály se objeví na internetu, velkoformátových outdoorových plochách po celé České republice a také na digitálních obrazovkách téměř dvou set kamenných poboček MONETA Money Bank.