Jak mám postupovat v případě, že u Vás mám aktivních více smluv? Měl bych ke každé smlouvě poslat samostatnou žádost?
Ano, ke každé Vaší smlouvě, u které chcete požádat o odklad splátek, vyplňte formulář samostatně.
Webové internetové bankovnictví není optimalizované pro mobilní zařízení.
Produkty, dokumenty i kontaktní informace jsou integrované do menu na moneta.cz. Zkratku k užitečným informacím o spojení najdete pod oranžovým tlačítkem W v menu webu.
Jste klientem bývalé Wüstenrot hypoteční banky a chcete se přihlásit do nového internetového bankovnictví MONETA Money Bank? Použijte Vaše přihlašovací ID, které jste měli ve Wüstenrot hypoteční bance. ID jsme Vám zaslali dopisem, který jste obdrželi v prosinci, heslo pro přihlášení jsme Vám zaslali 4. ledna. Novou Internet Banku najdete na adrese ib.moneta.cz.